lördag 13 juli 2013

Halvåttahosmig Robban och Petra twittrar backstage från RRH

Under Linnea Henriksson bjöd Borås på vackert väder och stadens kommunstyrelseordförande @olssonulf twittrade backstage tillsammans med @nymanjessica. 

Nu rullar vi vidare mot nästa kväll med #sommartorsdagarna och den här gången är det RRH - Rickfors, Ronander och Hylander som står på scenen. Kanske lockar det en annorlunda publik än de första kvällarna har gjort. 

Givetvis har vi nya twittrare som håller fullt tempo på torget och full koll på backstageområdet.

Robert Öhman @roobban84 heter jag och är 29år. Uppvuxen i Fristad och bor nu med min sambo Richard på Göta i Borås. Älskar sociala medier, mat, foto och helst då i kombination. Jag bloggar på http://myadvertisingspace.se och har gjort det i över 4 år och det är en blogg som är fullproppad med foton, resor, Borås och framförallt massor med goda recept. Jag jobbar på Transcom i Borås men är även radiokock i P4 Sjuhärad och matskribent i tidningen XtraBorås.

Mitt bästa Sommartorsdagsminne måste vara när Alcazar var på Torget 2009. Det måste varit nått rekord för det var otroligt mycket folk. Fram knör sig självklart jag med kompisar och breder ut lite dansutrymme mitt i folkhavet. Sedan körde vi full dans och full sång under hela showen. Grymt kul! Självklart fortsatte vi till Grand där efter men då är minnet lite mer suddigt;)

Följ mig gärna på: Blogg: http://myadvertisingspace.se, Twitter: @roobban84, Instagram: @roobban84

Petra Nilsson @pettan71 är en fotbollsgalen tjej som håller på Elfsborg i vått och torrt. Fotografering tar en stod plats i livet och Petra älskar att hitta på spännande saker tillsammans med sina två söner. Möten med nya människor är en drivkraft precis som musiken och vad kan väl då passa bättre att köra backstagetwitter på Sommartorsdagarna®.

Du kan även följa Petra på bloggen: http://www.petraenilsson.blogspot.com

Så snart är det torsdag igen, följ våra backstagetwittrare och givetvis på taggen #sommartorsdagarna (där du gärna får tagga ditt eget material också såväl på twitter, facebook som instagram).

Vi ses på torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar